Uspět s vlastním webem mezi záplavou dalších není vůbec nic jednoduchého, ovšem dá se toho dosáhnout. Základem je atraktivní grafika a obsah.
Zviditelněte svůj web
Grafika
Když klient navštíví Váš web, tak jako první si všimne grafického zpracování, jenž je velice důležité pro první dojem. Stačí chvíle a okamžitě se rozhodne, jestli na stránce zůstane, nebo půjde jinam je konkurenci, a proto rozhodně tohle téma nepodceňujte a věnujte mu pozornost. Není na škodu jednou za čas vizuální stránku aktualizovat, protože již po pár letech je dobré vsadit na moderní prvky, protože technologie se neustále posouvají dopředu. Samozřejmostí je logo Vaší firmy a také typické barvy. Ovšem vše musí být i zároveň praktické, abyste všechny prvky nádherně bez problémů viděli.
Přehlednost je tedy velice důležitá a bez ní se neobejdeme. Zároveň dbejte, aby všechny ovládací prvky byli dobře přístupné a klient se mohl dostat až k samotnému výrobku či článku, jenž hledá. Grafika by také měla být originální, takže okopírováním od konkurence nedosáhnete dobrých výsledků.
Obsah
Hned po grafice přichází čas na kvalitní obsah, díky kterému se rapidně zvedne návštěvnost a úspěšnost webu. Na první stránce je vždy nejlepší dát základní informace o společnosti a až na ty vedlejší jednotlivé články. Všechny by měli být zajímavé, originální, bez chyb a mít jistou odbornost o dané věci, aby bylo vidět, že firma opravdu svému oboru rozumí. Ovšem napsat takový článek, aby měl velkou návštěvnost není nic jednoduchého, a proto je nejlepší tuto práci svěřit profesionálům díky kterým můžete mít na webu jen kvalitní PR články. Díky nim Vám zaručeně stoupne návštěvnost, což má za následek větší příjmy.
Aby se ve vyhledávačích zobrazoval na předních příčkách, tak obsahuje vždy jedno klíčové slovo. Minimální délka je 1800 znaků a celý text je doplněn o vhodné obrázky, aby byl ještě zajímavější. Této služby rozhodně nebudete litovat, o čemž se můžete přesvědčit sami a zakoupit si pár PR článků na zkoušku.